Używamy plików cookies (ciasteczka) w celu prowadzenia anonimowych statystyk Google Analytics. Polityka Google w tej kwestii znajduje się na stronie Centrum ochrony prywatności Google. Pliki cookies są również niezbędnym elementem funkcjonowania naszego sklepu internetowego. Jeśli nie chcesz, żeby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, zmień ustawienia swojej przeglądarki internetowej.
Rozumiem, nie informuj mnie więcej
Elektronika i Elektromedycyna Sp.j. – ul. Zaciszna 2 – 05-402 Otwock – tel. (+48) (22) 779 42 84 – e-mail: malew@eie.com.pl

Serwis sprzętu

Firma udziela 24 miesięcznej gwarancji na wytwarzane przez siebie wyroby. Gwarancja nie dotyczy elementów zużywalnych (podkłady, elektrody itp.).

Firma zapewnia serwis gwarancyjny i pogwarancyjny - w certyfikowanym punkcie serwisowym lub siedzibie firmy.

W razie awarii

Przed wysłaniem sprzętu do naprawy najpierw należy telefonicznie skonsultować się z pracownikami naszego biura:

tel. (22) 710 08 39 lub (22) 779 42 84

Często zdarza się, że wysyłka nie jest konieczna, a problem można rozwiązać dzięki odpowiednim poradom i prostym zabiegom. Wygodnie jest też ustalić, czy naprawa nie może zostać wykonana przez serwisanta w miejscu pracy aparatu.

Wysyłanie sprzętu do naprawy

Jeżeli po konsultacji ustalono konieczność wysłania aparatu do producenta, w celu skrócenia czasu naprawy prosimy o:

1. Spakowanie aparatu razem z używanymi akcesoriami (przewodami, elektrodami, sondami itp.).

2. Załączenie dokładnego opisu objawów awarii oraz telefonu do osoby pracującej na sprzęcie.

3. Załączenie adresu zwrotnego.

4. Zabezpieczenie paczki na czas przesyłania, tak, aby sprzęt nie uległ przypadkowym uszkodzeniom w transporcie.

UWAGA: Wysyłanie aplikatorów pola magnetycznego nie jest konieczne, natomiast naraża je na uszkodzenie w transporcie. Wyjątkiem są małe aplikatory przenośnego aparatu Magnetronic MF-8.