Serwis

Serwis sprzętu

Firma udziela 24 miesięcznej gwarancji na wytwarzane przez siebie wyroby. Gwarancja nie dotyczy elementów zużywalnych (podkłady, elektrody itp.). Firma zapewnia serwis gwarancyjny i pogwarancyjny - w certyfikowanym punkcie serwisowym lub siedzibie firmy.

 

W razie awarii

Przed wysłaniem sprzętu do naprawy najpierw należy telefonicznie skonsultować się z pracownikami naszego biura: tel. (22) 710 08 39 lub (22) 779 42 84
Często zdarza się, że wysyłka nie jest konieczna, a problem można rozwiązać dzięki odpowiednim poradom i prostym zabiegom. Wygodnie jest też ustalić, czy naprawa nie może zostać wykonana przez serwisanta w miejscu pracy aparatu.

 

Wysyłanie sprzętu do naprawy

Jeżeli po konsultacji ustalono konieczność wysłania aparatu do producenta, w celu skrócenia czasu naprawy prosimy o:

  1. Spakowanie aparatu razem z używanymi akcesoriami (przewodami, elektrodami, sondami itp.).
  2. Załączenie dokładnego opisu objawów awarii oraz telefonu do osoby pracującej na sprzęcie.
  3. Załączenie adresu zwrotnego.
  4. Zabezpieczenie paczki na czas przesyłania, tak, aby sprzęt nie uległ przypadkowym uszkodzeniom w transporcie.

UWAGA: Wysyłanie aplikatorów pola magnetycznego nie jest konieczne, natomiast naraża je na uszkodzenie w transporcie. Wyjątkiem są małe aplikatory przenośnego aparatu Magnetronic MF-8.